... over het binnenkort te verschijnen 248 pagina's tellende fotoboek over de Slag om de Grebbeberg in mei 1940. Het boek omvat drie delen: mobilisatie, oorlogsdagen en de periode na de capitulatie. Stichting De Greb is betrokken geweest bij de totstandkoming van het gedeelte dat vermoedelijk de meeste belangstelling heeft, dat over de oorlogsdagen zelf. Met vele tientallen foto's op groot formaat afgedrukt geeft dit deel een indrukwekkend beeld van de strijd om de Grebbeberg. Door het grote formaat worden details zichtbaar gemaakt die anders onopgemerkt waren gebleven. Naast een beknopte rode draad zijn alle foto's voorzien van een uitgebreid bijschrift.

Door u hieronder aan te melden zullen wij u op de hoogte houden over de ontwikkelingen rondom dit boek. Uw gegevens zullen voor geen ander doel worden aangewend en afmelden kan op ieder gewenst moment.

Alvast bedankt voor uw belangstelling,

Met vriendelijke groet,
Het team van Stichting De Greb - www.grebbeberg.nl - info@grebbeberg.nl

* verplicht veld
Vul hier uw e-mailadres in waarop u de berichtgeving(en) wenst te ontvangen.
Geef hier de gewenste aanhef op.
Geef hier uw voornaam of voorletters op.
Geef hier uw achternaam op.